Моє шанування!

КАРАНТИН ТА РУХОВА АКТИВНІСТЬ – ТЕМА ЦЬОГО ПОВІДОМЛЕННЯ.

Я, Миценко Євген, фахівець ІРЦ №1 відповідальний за напрям корекції фізичного розвитку прагну допомогти батькам зорієнтуватися в нестандартній ситуації та мінімізувати негативні наслідки карантинного режиму для фізичного стану наших діток.

І давайте поспілкуємось етапно.

Спочатку - БАЛАНС.

Баланс умов та вимог. В останні тижні у багатьох з нас звузилося коло можливостей. В пересуванні, контактах, спілкуванні тощо. Не виключення і наші діти. Вони обмежені в нових враженнях, просторі, соціальному середовищі. Це пригнічує. І це нормально. Головне разом з цим знизити рівень вимог до дитини в порівнянні з до карантинним. Дайте дитині більше свободи рухатися і рухати в межах відведеного простору. Нехай це зайва робота по прибиранню, але це так само неприємно і потрібно як сама ізоляція.

Потім – НЕВИМУШЕНІСТЬ.

Пам’ятайте – процес фізичного виховання не починається з заняттям і не закінчується з ним. Ним має бути промотано стиль життя. Вранці поборіться з дитиною за ковдру, полоскочіть ся, спробуйте поштовхатися в ліжку. Побризкайтесь водою, поборіться, побийтесь подушками, покачайтесь підлогою, потанцюйте, по жбурляйте одне в одного м’якою іграшкою. При бажанні переведіть процес в організоване умивання та цілеспрямовані вправи: присідання, ходьба на руках, перекати, передача м’яча … Можливо це суперечить тій лінії виховання, яку ви провадили до цього, але надзвичайна ситуація вимагає надзвичайних кроків. Абсолютно серйозно.

Далі – СИСТЕМНІСТЬ.

Вдень або ввечері ви можете відвести час для планового заняття. Приготуйте інвентар із числа речей, присутніх в кожній оселі, повідомте дитину та починайте:

- Потупайте ніжками, понахиляйтесь, погойдайтесь з боку в бік, похлопайте. Ви знаєте – це наш ритуал.

- Зминайте заздалегідь приготовані шматки паперу та кидайте їх у відро з відстані, або кладіть в залежності від здібностей дитини. Незім’яті листи можуть бути до того ж розкладені по кімнаті, аби перед зминанням кожен листок треба було підібрати.

- Поповзайте різними «комашиними» способами (тараканчик, гусенична, павучок, скорпіончик…). Похваліть дитину, позахоплюйтесь нею :- ) .

- Поставте дитину на ручки обличчям до підлоги, а самі тримайте її ніжки. За браком місця можна рухатися по колу в різних напрямах (Ви самі стоїте на місці). Також можна ускладнити пересування перешкодою. Переступайте руками держак від швабри, трубу пилососа, качалку для тіста…

- Знесіть в кімнату кілька стільців і пересувайтесь виключно по них. Переступаючи. Відстань залежить від здібностей дитини. Страхуйте за ручку або одежину. Страхуючи за руку не забувайте: ваш великий палець ближче до зап’ястку дитини а мізинець до ліктя . Не навпаки!

- Покачайте підлогою або покидайте м’яча один одному з дитиною сидячи на тій же підлозі.

- Здувайте шматочок вати з килима на лінолеум, або зі столу на підлогу. Позмагайтесь хто швидше.

Зрештою – ЩИРІСТЬ.

Проявіть в рухах ту емоцію, яку ви переживаєте по відношенню до дитини. Це просто, це елементарно, але ми про це іноді забуваємо. Обійміться, плесніть по сідницях, потрусіть за плечі, полоскочіть головою, підніміть на руки, погойдайте, візьміть на спину…

Будьте здорові. Ліки і гігієна в період епідемії - головне, а критичне мислення - основне.

Звертайтесь – 0991957889 «Вайбер» або дзвінок. Всім моїм вихованцям величезний привіт.

Кiлькiсть переглядiв: 1018

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.